یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
تبریز

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان بیانیه ای صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

رژیم‌ غاصب و متجاوز صهیونیستی در جنایتی آشکار با بمباران مناطق مسکونی ضاحیه لبنان، بار دیگر جنایت وحشیانه ای را رقم زد و در وقاحت تمام سید حسن نصرالله عزیز و جمعی از فرماندهان مقاومت را ناجوانمردانه به شهادت رسانید تا بار دیگر عجز و درماندگی خود از رویاروئی در خطوط مقدم نبرد با رزمندگان اسلام را به‌نمایش بگذارد.

رژیم جنایتکار صهیونیستی بار دیگر دشمنی خود را با جبهه مقاومت با اقدام وحشیانه در ترور سید حسن عزیز و فرماندهان جبهه مقاومت نشان داد که تنها راه مقابله با این رژیم کودک کش مبارزه تا نابودی کامل این غده سرطانی است.

مزدوران جنایتکار صهیونیستی اکنون پس از ماه ها تلاش بی فرجام و قتل و خونریزی و کشتار مردم بی دفاع فلسطین و لبنان بیش از هر زمان دیگری به استیصال رسیده و در باتلاقی که خود آن را به وجود آورده اند در حال فرو رفتن می باشند.

بی تردید این اقدامات از سر درماندگی و ناتوانی در مقابله با نیروهای مقاومت در منطقه می باشد که دست به ترور و کشتار می‌زنند ولی بدانند که این اقدامات ددمنشانه بی پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مقاومت انتقام خون شهیدان والامقام الخصوص سید حسن نصرالله و تمام شهیدانی را که جان خود را در دفاع از آرمان‌های ملت فلسطین و اسلام نثار کردند را خواهند گرفت.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این شهیدعزیز و یاران سرافرازو شجاع و فداکار سپاه اسلام به مردم شریف لبنان، به تمام جبهه مقاومت مردم آزادی خواه جهان ملت شریف ایران و خانواده محترم شهدا، بر روح مطهر و پرفتوح آنان درود فرستاده و هم نشینی در جوار رحمت حق و شهدای اسلام را مسئلت می‌نماید و تاکید می نماید راه تمام شهدای جبهه مقاومت تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت. این راه تا رساندن پرچم مقدس اسلام به صاحب اصلیش ادامه خواهد داشت و پیروزی از آن حزب الله است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha